VIVA jest wrocławską przychodnią weterynaryjną, zrzeszającą specjalistów z różnych dziedzin.
✔️ opracowanie strategii komunikacyjnej marki w social mediach (Instagram, Facebook);
✔️ przygotowywanie i publikacja contentu na profilach społecznościowych przychodni;
✔️ video promocyjne.
Naszym zadaniem jest dbanie o komunikację wizerunkową w social mediach Przychodni Weterynaryjnej VIVA (Facebook, Instagram). W tym celu zaprojektowaliśmy trzy linie kreatywne, w których skład wchodzą:
✔️ publikacje przedstawiające życie przychodni,
✔️ posty edukacyjne,
✔️ ciekawostki.
Zajmujemy się kompleksowym przygotowaniem contentu – od pomysłu, przez tekst, grafiki, po publikację. Stworzyliśmy harmonogram, dzięki któremu posty regularnie pojawiają się w mediach społecznościowych. Wykorzystujemy zróżnicowane formaty – statyczne, reelsy, GIF-y, karuzele. Tworząc angażujące treści na Facebooka i Instagrama, wywołujemy ruch na kontach klienta.
W celu ujednolicenia udostępnianych treści zajęliśmy się przygotowaniem dedykowanych grafik do mediów społecznościowych. W ten sposób stworzyliśmy posty rysunkowe, animowane czy karuzelowe. Na profilach nie brakuje także zdjęć przedstawiających życie przychodni.
Na potrzeby promocji usług oferowanych przez klienta, zorganizowaliśmy nagrania spotów promocyjnych – #miesiaceVIVY. Opracowaliśmy scenariusze nagrań, a także koordynowaliśmy prace na planie zdjęciowym, w którym uczestniczyli nie tylko pracownicy przychodni, ale także czworonożni statyści. FIlmiki wykorzystywane później w mediach społecznościowych miały zwiększać świadomość opiekunów w zakresie opieki nad zwierzętami oraz promować usługi świadczone przez przychodnię.