KODO, jest wrocławską firmą, zajmującą się projektami wnętrz i tak zwanym, wykończeniem ich pod klucz. Profesjonaliści z KODO dobrze wiedzą jak ważna jest rola mediów społecznościowych w marketingu firmy, dlatego zdecydowali się na przygotowanie wyjątkowego spotu promocyjnego dla swojej marki. Tego rodzaju działania dobrze sprawdzają się jako promocja w Social Mediach, ponieważ nadają różnorodności w publikowanych treściach.
✔️ stworzenie scenariusza i storyboardu,
✔️ zorganizowanie planu zdjęciowego,
✔️ realizacja materiału i montaż.
Naszym zadaniem było stworzenie scenariusza, w którym w przerysowany sposób pokazaliśmy rzeczywistość, z jaką boryka się większość Polaków, wykańczających swoje mieszkania. Po drugiej stronie zwierciadła zaprezentowaliśmy, jak tego typu współpraca wygląda z profesjonalistami z KODO. Był to kolejny krok w stronę bezbłędnego marketingu w firmie KODO.
Kolejnym krokiem współpracy z KODO było zorganizowanie planu zdjęciowego oraz scenografii. Przyznajemy się bez bicia – tym razem to my odpowiadamy za bałagan na planie!
Nie zabrakło nas także na planie filmowym, gdzie zadbaliśmy o skrupulatną realizację scenariusza. Dzięki odpowiedniej organizacji pracy całej ekipy i eksperckiej wiedzy na temat tego “jak nagrać filmik,” projekt zakończył się sukcesem. Gotowy spot promocyjny został zamieszczony na YouTubie, stronie internetowej oraz social mediach klienta.