Brandkick
Excellence in Education
Agencja edukacyjna
Video promocyjne, social media, blog
2019 - 2020

Nasza współpraca z Excellence in Education polegała na prowadzeniu mediów społecznościowych agencji, wsparciu działań działu sprzedaży, poprzez dotarcie do niezwykle wąskiej grupy docelowej. EiE wspiera polskich uczniów w wyjazdach do najbardziej prestiżowych szkół z internatem za granicą w związku z tym naszym zadaniem było tutaj dotarcie do uczniów i ich rodziców, którzy rozważają lub mogliby być zainteresowani wyjazdem i nauką w boarding school.

VIDEO

Wiosną 2019 roku, w związku z wieloma zaptaniami o szkoły średnie w Kanadzie, założycielka EiE otworzyła eduCanada.pl, czyli agencję, która specjalizuje się w pomocy przy wyjazdach polskich uczniów do kanadyjskich liceów. Przy okazji ubiegłorocznej wizyty przedstawiciela jednej z kanadyjskich prowincji stworzyliśmy krótki wywiad informujący o specyfice nauki w Kanadzie, stypendiach i możliwościach czekających na absolwentów.

Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Progress: NaN%
SOCIAL MEDIA

Podczas współpracy z Excellence in Education stworzyliśmy strategię działań w social mediach, która z założenia miała stanowić profil informacyjny dla rodziców i uczniów rozważających wyjazd do szkoły z internatem. W nasze działania w social mediach agencji włączyliśmy kampanie Facebook Ads, których celem było rozszerzenie grupy odbiorców, zanajomienie ich z usługami oferowanymi przez agencję.

Działania w social mediach wspieraliśmy tworzeniem bloga, który przybliżał sylwetki absolwentów i specyfikę zagranicznych szkół średnichz internatem.

GOOGLE ADS

Przed rozpoczęciem współpracy z nami agencja prowadziła już kampanie Google Adwords. Problemem był jednak fakt, że mimo licznych zapytań związanych z kampaniami Google niewiele z nich pochodziło od osób, które realnie zainteresowane były usługą, i które miały wystarczającą ilość środków, aby rzeczywiście z niej skorzystać. Naszym celem było zatem dotarcie do zamożnych osób, które rozważają dalszą edukację ich dzieci w szkole z internatem w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii lub Niemczech.

Stworzona przez nas strategia zwiększyła ilość realnych zapytań o usługi firmy. Dzięki temu równocześnie rozwiązaliśmy problemlicznych kontaktów ze strony osób, które nie wchodziły w ściśle okresloną grupę docelową Excellenece in Education.