Brandkick
Mahila
Marka odzieżowa
social media, content marketing, influencer marketing
2022 - 2023

Mahila to polska marka odzieżowa, która projektuje i szyje damskie ubrania. Charakteryzuje je wygoda i wysoka jakość. Misją firmy jest sprawiać, by kobiety poczuły się dobrze we własnym ciele.

STATYSTYKI PRODUKCYJNE
STRATEGIA SOCIAL MEDIACH

Naszym zadaniem było kreowanie contentu i budowanie społeczności zainteresowanej produktami marki. Żeby tworzyć efektywną komunikację, musieliśmy lepiej poznać grupę docelową, do czego potrzebny był nam dobry plan. Firma wracała na rynek po przerwie. Pracę rozpoczęliśmy więc od analizy jej dotychczasowej działalności na Facebooku i Instagramie. W kolejnych krokach między innymi przeanalizowaliśmy konkurencję, opracowaliśmy persony, AIDA i wyznaczyliśmy archetyp marki. Tak powstała strategia social media, na której bazowaliśmy przy tworzeniu treści.

CONTENT MARKETING

Klientowi przede wszystkim zależało na dotarciu do jak największego grona odbiorców, zyskaniu rozpoznawalności oraz budowaniu wizerunku prokobiecej marki. Profil, zwłaszcza na Instagramie, miał być swego rodzaju wizytówką firmy. Dlatego też na początku zaproponowaliśmy kilka spójnych wizualnie linii kreatywnych, skupiających się na przedstawieniu oferty, ale również budujących zasięg i generujących zaangażowanie. Założenia zostały zrealizowane, bo nasze treści na Facebooku wyświetliło 1 086 688 osób, a na Instagramie 527 597, powodując na obu kanałach ponad 7 571 interakcji (dane częściowe). Wyniki są efektem działań zarówno organicznych, jak i płatnych.

Z czasem doszły do tego publikacje odzwierciedlające misję marki, jak karuzele pod hasłem “Zatroszcz się” oraz treningi w formie video, zachęcające do aktywności fizycznej. Zarówno na feedzie, jak i stories wykorzystywaliśmy różnorodne formaty zgodne z aktualnymi trendami. Stworzone przez nas rolki generowały nawet 30 tysięcy wyświetleń. Po naszej stronie była nie tylko produkcja, ale także publikacja treści oraz moderacja wiadomości i komentarzy.

INFLUENCER MARKETING

Na życzenie klienta nawiązaliśmy 8 współprac influencerskich. Chodziło o to, by dotrzeć do nowych odbiorców, ale też powiększyć bazę materiałów foto i wideo do wykorzystania. Odpowiadaliśmy za zaproponowanie pasujących do marki twórców, nawiązanie z nimi kontaktu, uzgodnienie warunków współpracy oraz ich egzekwowanie. Opublikowane przez influencerów treści wywołały zaangażowanie pod postami i przypływ nowych obserwujących na fanpage firmy. Zdjęcia i reelsy zaś wykorzystywaliśmy na profilu klienta, by uatrakcyjnić content.

Piotr Sobieś - CEO
Jesteśmy zadowoleni z tej współpracy. Firma realizowała swoje zadania tak, jak tego oczekiwaliśmy, ale proponowała też nowe rozwiązania i pomysły, które się sprawdzały. Dajmy piątkę z plusem za komunikację z zespołem, szybki czas reakcji i elastyczność.